esmaspäev, 4. november 2019

Jaano Harro artikkel loengust DIGISÕLTUVUS JA ÕPPIMINE

Digisõltuvus ja õppimine


Mõte mis tekkis:
  • Digiõltuvuses psühhiaatripatsiente pidavat olema keskmiselt raskem ravida. Sellega tekkis küsimus, kas mõnuainete sõltuvuses olevaid psühhiaatripatsiente on kergem või raskem ravida?
Problemaatilisena, selles artiklis, tundus olevat digisõltuvus. Miks? Sellepärast, et sellest oli kõige enam juttu.

Segaseks jäi see, et milline sõltuvus, siis kõige kahjulikum on inimese tervisele.

Lugemiseks kulus ligikaudu 20min.

Jaan Harro loengut lugesin kodus, ennem magamaminekut.

Artikkel rääkis sõltuvustest. Kui kiiresti see võimeline tekkima, millised on sümtomid ja kuidas need väljenduvad. Mida mõnuained teevad inimese keha/organismiga. 

Enim meeldejäävamaks olid sõltuvuse sümtomid ja kuidas need inimeses väljenduvad. 

Kuna see artikkel rääkis teemast, mis on meedias suhteliselt aktiivne, jääb mulle sellest midagi kindlasti veel pikaks ajaks meelde.

Märkusi ja allakriipsutusi ma siiski ei teinud.

3 soovitust õpetajatele.
I Lasta õpilastel 5-10 minutit tunni lõpust puhata.
II Ei võtaks ühte teemat üks tudnd, vaid tuusa seda tagasi, et kinnistada.
III Lasta tundides õrnalt muusikat, kuna see aitab keskendumisele kaasa. (Õpetaja Kris kasutab seda metoodikat, töötab ideaalselt).




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar